بستۀ «نمودارهای من»

۱۹۸,۰۰۰ تومان

کتاب نمودار خانۀ ویمپل‌ها، داستانی آموزشی است که هدفش آشنایی کودکان با درس ریاضی است. این داستان در مورد اوما است که با کمک جدول‌، نمودار و نقشه‌ به‌آسانی نشان می‌دهد هر اتفاقی را چطور دیده و چطور دربارۀ آن فکر کرده ‌است‌. نشر اطراف در کنار این کتاب، بسته «نمودارهای من» را ارائه کرده که متشکل از یک تخته شاسی جادویی، ماژیک، گونیا و کاربرگ است. این بسته چهار الگوی مختلف در اختیار بچه‌ها می‌گذارد که می‌توانند با وصل کردن آن‌ها به تخته‌شاسی، روی این تخته چند بار نمودار بکشند و پاک کنند.

این بسته هدیه‌ای مناسب برای کودکان دبستانی است و در قالب قصه‌‌ای جذاب و دوست‌داشتنی آن‌ها را با برخی مفاهیم اولیۀ‌ ریاضی مثل نمودار آشنا می‌کند.

برای بسیاری از کودکان، مواجه شدن با درس‌هایی مثل ریاضی و درک مفاهیم انتزاعی آن کار دشواری است. یکی از راه‌های حل این مشکل، استفاده از قصه و آموزش مبانی ریاضیات در قالب داستان است. کتاب نمودار خانۀ ویمپل‌ها یکی از بهترین آثار در این زمینه است. این کتاب جزو کتاب‌های پیشنهادی دانشگاه استنفورد برای بچه‌های دبستانی است و جایزۀ کتاب پداگوژیک (آموزشی)‌ درس ریاضی و جایزۀ کتاب ریاضی را دریافت کرده. بچه‌ها با خواندن ماجراهای جالب اوما ویمپل با برخی مفاهیم اولیۀ‌ ریاضی مثل نمودار و جدول آشنا می‌‌شوند و برای رویارویی با مفاهیم عمیق‌تری مثل داده‌های آماری آمادگی پیدا می‌کنند. بسته «نمودارهای من» که به عنوان هدیۀ‌ کنار این کتاب طراحی شده، مجموعۀ جذابی است که هم خواندن این اثر را هیجان‌انگیزتر می‌کند و هم فهم ریاضی را ساده‌تر می‌سازد.

بسته «نمودارهای من» شامل چه چیزهایی است؟

این بسته علاوه بر کتاب نمودار خانۀ ویمپل‌ها شامل این اشیا است:
تخته شاسی جادویی
کاربرگ (چهار عدد)
ماژیک
گونیا
در بسته «نمودارهای من» یک تخته‌ شاسی شفاف (به اندازۀ A4) قرار دارد که قابلیت نوشتن دارد. در کنار آن یک گونیا‌ی ژله‌ای، و یک مجموعۀ کاربرگ اختصاصی هم وجود دارد. این کاربرگ‌ها الگوی ۴ نمودار مختلف هرمی، میله‌ای، دایره‌ای، و دایره‌های متقاطع هستند. بچه‌ها با گونیا اندازه‌گیری‌ها را انجام می‌دهند و با استفاده از کاربرگ‌ها، با ماژیک روی تخته شاسی هر نموداری را که دوست دارند می‌کشند و پاک می‌کنند. از مزایای این تخته‌شاسی قابلیت استفاده از آن برای کشیدن تعداد زیادی نمودار است.

بسته «نمودارهای من» به چه کسانی مناسب است؟

این بسته مناسب کودکان دبستانی است و می‌کوشد در قالب قصه‌‌ای جذاب و دوست‌داشتنی آن‌ها را با برخی مفاهیم اولیۀ‌ ریاضی مثل نمودار آشنا می‌کند.

مشخصات

عنواننمودارهای من
محتواکتاب نمودار خانۀ ویمپل‌ها | تخته شاسی جادویی | ماژیک | گونیا | کاربرگ اختصاصی (A4)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بستۀ «نمودارهای من»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بستۀ «نمودارهای من»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *