روزشمار ۱۴۰۳ «مرگ به تعطیلات می‌رود»- پایه راش همراه ماژیک

۴۸۰,۰۰۰ تومان

چهارده عدد کارت مقوایی – دوازده کارت ماه‌های سال حاوی روایت داستانی مصور “به تعطیلات رفتن فرشته‌ی مرگ” به همراه دو کارت ابتدا و انتهای روزشمار- داخل شیارِ پایه‌ای از جنس چوب راش قرار می‌گیرند. این روزشمار در جعبه‌ای که برای آن طراحی شده به دست شما می‌رسد. پشت هر کدام از برگه‌ها برخلاف پلنرهای معمول شما با سوالاتی مواجه می‌شوید که از چارچوب‌های مرسوم برنامه‌ریزی دورتان می‌کند. دو طلق شفاف پلکسی دو طرف این کارت‌ها قرار گرفته‌اند. طلق شفاف این امکان را به شما می‌دهد که با ماژیک وایت برد بدون خدشه‌دار شدن کارت‌ها برای خودتان در روزشمار یادداشت‌هایی را وارد کرده و در صورت نیاز آن‌ها را اصلاح کنید. می‌توانید در هر ماه با برگرداندن تقویم در مورد سوال‌های پشت برگه‌ها فکر کرده و پاسخ‌های‌تان را روی طلق بنویسید و هر زمان که نظرتان عوض شد، پاسخ‌ها را تغییر دهید.

خیلی از ما روی میز کارمان تقویمی داریم پر از فهرست کارهای مانده و قرارهای مهم کاری. نگاه‌مان به تقویم می‌افتد و توی فکر می‌رویم. می‌دانیم پای زندگی کردن‌مان می‌لنگد. باید کمتر کار کنیم؟ باید بیشتر به تعطیلات برویم؟ آن وقت با اضطراب و احساس گناهِ «کاری نکردن» چه کنیم؟

ما مدام داستان آدم‌هایی را می‌شنویم که تا سرحد مرگ کار کرده‌اند. هر چه سن‌مان بالاتر می‌رود، بیشتر دستگیرمان می‌شود که زندگی چقدر کوتاه است. غم‌انگیز است اما حقیقت دارد. شاید بشود گفت فرشته‌ی مرگ از همه‌‌ی ما پُرکارتر است. یک لحظه هم استراحت نمی‌کند. بلد نیست زندگی کند. همیشه فقط کار کرده. حالا تصور کنید واحد منابع انسانی به فرشته‌ی مرگ یک سال مرخصی اجباری داده است!

روایت زندگی مرگ در تعطیلات اجباری یک‌ساله در برگه‌های این تقویم به تصویر کشیده شده تا در اوج سرشلوغی و خستگی‌، یادمان بیاندازد بادبادک‌ خیال‌ را هوا کنیم، و سراغ کارهایی برویم که کسی هیچ‌وقت از ما پیگیری‌شان نخواهد کرد. در این تقویم، شتاب و عجله‌ای در کار نیست. قرار نیست صفحاتش تند تند ورق بخورند و ضرب‌الاجل‌ها آژیرکشان هشدار بدهند. برای تغییر ماه‌ها کافی است اجزای تقویم را از هم باز کنید، آخرین برگه را روی بقیه‌ی برگه‌ها قرار دهید، و همه‌چیز را سر جای خودش برگردانید. امیدواریم در سال جدید با پشت سرگذاشتن این برگه‌ها یاد بگیریم گاهی خستگی در کنیم.

این بسته می‌تواند برای شرکت شما اختصاصی شود: درج لوگو و جمله‌ پیشنهادی شمابرای سفارش تعدادی و اطلاع از قیمت شخصی‌سازی کردن بسته‌ها با شماره‌ی زیر تماس بگیرید.
22890557

وضعیت9 عدد در انبار
دسته بندی ها

با سفارش این محصول موارد زیر را دریافت می‌کنید:

دوازده کارت ماه‌های سال حاوی روایت داستانی مصور “به تعطیلات رفتن فرشته‌ی مرگ”
دو کارت ابتدا و انتهای روزشمار
پایه‌ی مستطیلی و شیاردار از جنس چوب راش
دو طلق شفاف پلکسی
جعبه‌ با طراحی مخصوص روزشمار
ماژیک
ابعاد:

جعبه: ۲۲.۵ در۱۶ در ۵.۵
پایه: ۱۵ در ۷ در ۴
کارت: ۲۰ در ۱۴.۵
طلق: ۲۰ در ۱۴.۵
پاکت: ۲۰.۵ در ۱۵

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روزشمار ۱۴۰۳ «مرگ به تعطیلات می‌رود»- پایه راش همراه ماژیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روزشمار ۱۴۰۳ «مرگ به تعطیلات می‌رود»- پایه راش همراه ماژیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *