15

لی‌لی در انجمن ماجراجویان – سفر به مکزیک

Original price was: ۲۴۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۱۰,۸۰۰ تومان.

 

ماجراهای «لی‌لی هاکلبری در انجمن ماجراجویان» از پرطرفدارترین مجموعه‌های داستانی ادامه (واحد کودک و نوجوان نشر اطراف) است. خوانندگان این مجموعه می‌توانند در سفرهای دور دنیا با لی‌لی همراه شوند.

لی‌لی هاکلبری پس از سفر به اسکاندیناوی و ژاپن، در کتاب «سفر به مکزیک» که سومین کتاب این مجموعه است، با کمک کره‌ی جادویی و دوستانش در انجمن ماجراجویان به مکزیک سفر می‌کند. او در این سفر، با پروانه‌ی کوچکی آشنا می‌شود که خانواده‌اش را گم کرده و می‌خواهد به جشن شاه‌پروانه‌های مهاجر برسد. لی‌لی می‌داند هیچ جشنی تنهایی و بدون خانواده و دوستان خوش نمی‌گذرد، برای همین تصمیم می‌گیرد به دوست جدیدش کمک کند. او در سفرش غارها و بیابان‌ها و اهرام باستانی مکزیک را می‌بیند، خوراکی‌های خوشمزه‌ و رنگارنگ می‌خورد و یاد می‌گیرد با خیال‌پردازی به دوست جدیدش کمک کند و از سختی‌ها بگذرد. لی‌لی هر جا که می‌رود، دوستان هم‌سن‌وسال خودش را پیدا می‌کند تا کنار هم خوش بگذارنند و افسانه‌های قدیمی و فرهنگ و زندگی همدیگر را بهتر بشناسند.

دسته: ادامه (کودک و نوجوان اطراف), کتاب‌ها, لی‌لی در انجمن ماجراجویان

برچسب: آدری اسمیت, ادامه, مکزیک, انتشارات اطراف, اننشارات ادامه, پسری که دور دنیا را رکاب زد, جغرافیا, جکی نپ, دختر ماجراجو, روایت, سفر, فرهنگ, کشورهای جهان, کودک ماجراجو, کودک و نوجوان, لی لی در انجمن ماجراجویان, لی‌لی در انجمن ماجراجویان, ماجراجویی

 

«لی‌لی هاکلبری در انجمن ماجراجویان» قصه‌ی دختری است که برای سفر، نیازی به ماشین و هواپیما و گذرنامه ندارد. این دختر بامزه و ماجراجو اهل هیچ‌جا نیست و با کر‌ه‌ی جادویی‌اش دورتادور جهان را می‌گردد و با قصه‌ها و افسانه‌ها، فرهنگ، غذاها، جشن‌ها و زندگی مردم کشورهای مختلف آشنا می‌شود.

لی‌لی در مکزیک با کوچه‌ها و خیابان‌ها، فرهنگ، زبان و خوراکی‌های این کشور آشنا می‌شود. گاهی حسابی خوش می‌گذراند و گاهی هم دردسرهایی برای خودش و دوستانش پیش می‌آید. خیلی وقت‌ها ته دلش شور می‌زند اما با دوستان تازه‌اش ماجراجویی هیجان‌انگیز خودش را به پایان می‌رساند.

آدری اسمیت و جکی نپ این کتاب را پشت میز آشپزخانه‌شان، با الهام از حال‌وهوای بچه‌های بازیگوش خودشان، نوشته‌اند تا بچه‌های کنجکاو را از همه جای دنیا در یک انجمن خیالی جمع کنند. در «انجمن مخفی ماجراجویان» بچه‌ها با سرک کشیدن به جزئیات معمولی زندگی دوستان‌شان در فرهنگی دیگر، درباره‌ی شناخت فرهنگ خودشان هم کنجکاوتر می‌شوند. این مجموعه، علاوه بر معرفی دختری شجاع به بچه‌ها و پرورش تخیل آن‌ها، اطلاعات فراوان و دقیقی درباره‌ی شهرها، کشورها و مردم نقاط دیگر جهان در اختیار خوانندگانش می‌گذارد. هیچ‌کس نمی‌تواند به همه‌جای جهان سفر کند. بیشتر کسانی که مسافرت‌های کوتاه توریستی می‌روند فرصت مشاهده‌ی زندگی واقعی مردم و آشنایی با فرهنگ‌شان را ندارند. توریست‌ها فقط به مکان‌های دیدنی یکی ‌دو شهر سر می‌زنند اما سفر در دنیای کتاب‌ها همیشه ادامه دارد.

 

درباره‌ی مجموعه‌ی «لی‌لی هاکلبری در انجمن ماجراجویان»

ماجراهای «لی‌لی هاکلبری در انجمن ماجراجویان» اولین مجموعه‌ی داستانی نشر ادامه بود. لی‌لی هاکلبری اهل دوستی، دیدن، شناختن، کمک کردن، کمک گرفتن و خوش گذراندن است. خوانندگان این مجموعه می‌توانند در سفرهای دور دنیا با لی‌لی همراه شوند و از فرم تعاملی و داستانی این مجموعه ایده بگیرند تا اعضای واقعی و خیالی انجمن ماجراجویان را به شهر یا روستای محل زندگی خود خود دعوت کنند. معلم‌ها، مادرها و پدرها، خاله‌ها و عموها و همه‌ی بزرگ‌ترهایی که رؤیای شناختن جهان را دارند، با خواندن این کتاب می‌توانند دنیای اطراف خودشان را از چشم کودکی کنجکاو دوباره ببینند و کشف کنند و در هر سن‌و‌سالی که هستند، هر روز صبح با این جمله از خواب بیدار بشوند: «صبح به خیر دنیای زیبا، من برای دیدن تو آماده‌ام.»

 

نشر ادامه و ماجراجویی

هدف نشر ادامه ترجمه و تألیف کتاب‌هایی است که میل به ماجراجویی را در بچه‌ها زنده نگه می‌دارند و قصه‌ها و تجربه‌ها‌ی کودکان و نوجوان‌های گوشه‌کنار جهان را بازگو می‌کنند. پیش از این کتاب‌هایی مثل «پسری که دور دنیا را رکاب زد»، «ماجراجویان بزرگ»، «جهان به سفر می‌رود» و «بچه‌های اطراف جهان» در راستای آشنا کردن بچه‌ها با فرهنگ‌های مختلف در نشر ادامه منتشر شده‌اند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لی‌لی در انجمن ماجراجویان – سفر به مکزیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لی‌لی در انجمن ماجراجویان – سفر به مکزیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *