کتاب همراه بازاریابان دیجیتال

برایان سولیس | سعید قدوسی‌نژاد

قصۀ خوب چیست؟ زمان و مکان مناسب قصه‌گویی کدام است؟ قهرمان اصلی قصۀ ما کیست؟ راه شناخت مخاطب و ارائۀ قصه‌ای متفاوت و تأثیرگذار چیست؟ کتاب همراه بازاریابان دیجیتال پاسخ این پرسش‌ها و بسیاری از پرسش‌های دیگر در حوزۀ بازاریابی محتوا را در قالبی جذاب و مختصر در اختیار ما می‌گذارد. برایان سولیس در هر صفحه از این کتاب کوچک و مصور چندین نکتۀ کلیدی و مهم مطرح می کند که حاصل سال‌ها پژوهش و تجربۀ این متخصص بازاریابی است. این راهنمای کاربردی و بامزه به شما نشان می‌دهد که در دنیایی که همه قصه‌گو هستند، شما چطور می‌توانید قصه‌گوی متفاوتی باشید.

جهت سفارش تیراژ بالا، چاپ لوگو و متن تقدیمیِ مخصوص شرکت شما (برای هدیه به دیگران) و برخورداری از تخفیف پلکانی، با شماره‌ی ۰۹۳۳۵۴۸۱۱۰۵ تماس بگیرید.

نسخۀ الکترونیکی این کتاب را می‌توانید از سایت‌های طاقچه، فیدیبو و کتابراه تهیه کنید.

 

بریده‌ای از کتاب

بیش از نیم میلیون نفر در سایت لینکدین «قصه‌گویی» را جزو مهارت‌هایشان آورده‌اند. با این‌که این روزها همه از قصه‌گویی دم می‌زنند اما این ادعا کمتر به ایده‌ای اجرایی منتهی می‌شود و خیلی‌وقت‌ها شکست می‌خورد. کتاب همراه بازاریابان دیجیتال با اشاره به اشتباه‌های رایج بازاریاب‌ها در تولید محتوا، به شما کمک می‌کند خودتان و کسب‌وکارتان را بازبینی کنید و با کمک قصه‌گویی تغییراتی اساسی و سازنده در نحوۀ ارائۀ خودتان و حرفه‌تان ایجاد کنید. برایان سولیس در این کتاب مصور با زبانی طنز و شوخ نکاتی در این زمینه گوشزد می‌کند و نشان می‌دهد که اساساً به چه چیزی قصۀ خوب می‌گویند.
کتاب همراه بازاریابان دیجیتال در واقع بخشی از پروژۀ آموزش بازاریابی سایت لینکدین بود و قرار بود نکته‌ها و پیشنهادهای مفیدی برای بازاریابان دیجیتال و تولیدکنندگان محتوا ارائه دهد. برایان سولیس در این کتاب به خواننده تکنیک‌های قصه‌گویی سازمانی را می‌آموزد و کمکش می‌کند با شناخت کافی وارد این زمینه شود و قصه‌هایی مناسب و تأثیرگذار برای برندش طراحی کند.

کتاب همراه بازاریابان دیجیتال را سعید قدوسی‌نژاد ترجمه کرده است.


دربارۀ مجموعۀ روایت در کسب‌وکار

روایت در کسب‌وکار متشکل از کتاب‌هایی نظری دربارۀ نقش قصه‌گویی در تجارت، مشاغل حرفه‌ای و انواع کسب‌وکارهای مدرن است. این کتاب‌ها تلاش می‌‌کنند دانش نظری را با تجربیات عملی و کاربردی ترکیب کنند و تصویری تازه از کارکردهای روایت و قصه در مدیریت، رهبری، بازاریابی و دیگر شاخه‌ها ارائه دهند. نشر اطراف تاکنون کتاب‌های بهترین قصه‌گو برنده است، هر برند یک قصه است و روزی روزگاری سازمانی را در قالب این سری منتشر کرده است.


دربارۀ نویسندۀ کتاب همراه بازاریابان دیجیتال

برایان سولیس (Brian Solis) نویسنده، انسان‌شناس، تحلیلگر دیجیتال و آینده‌پژوه است. او از سرشناس‌ترین مشاورین مدیریت دنیا به شمار می‌رود و به برندها و افراد کمک می‌کند در حوزۀ دیجیتال، نوآوری و فرهنگی خود را ارتفا دهند. سولیس سخنرانی‌های زیادی در این زمینه داشته و تا به حال چند کتاب هم منتشر کرده است.

مشخصات

نویسندهبرایان سولیس
مترجمسعید قدوسی‌نژاد
ویراستارحسین فروتن
طراح جلدجواد آیت
قطعجیبی
تعداد صفحه72 | مصور
مجموعهروایت در کسب‌وکار
موضوعبازاریابی | کسب‌وکار
شابک۹۷۸-۶۲۲-۶۱۹۴-۲۸-۰
نوبت چاپدوم | ۱۳۹۹

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب همراه بازاریابان دیجیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب همراه بازاریابان دیجیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *