فروش سازمانی | فروش B2B کتاب‌های نشر اطراف به سازمان‌ها

مجموعه روایت در کسب و کار، روزی روزگاری سازمانی، هر برند یک قصه است، بهترین قصه گو برنده است، نفیسه مرشدزاده، نشر اطراف، خرید کتاب، دانلود pdf، فروش سازمانی، هدیه سازمانی، هدایای سازمانی

فروش سازمانی یا B2B حالتی است که در آن سازمان‌ها محصولات‌شان را به شکل انبوه به یکدیگر می‌فروشند. در واقع یک کسب و کار تعداد زیادی از محصولات یا خدماتش را مستقیماً و با تخفیف ویژه به سازمان دیگر می‌فروشد و از این طریق به سود می‌رسد. همان‌گونه که از عنوان این اصطلاح پیداست، در این‌جا صرفاً دو کسب و کار (بیزنس) با هم روبه‌رو هستند و عملاً مشتری حقیقی‌ای وجود ندارد. به همین خاطر هم این شیوۀ فروش شرایط خاص خود را دارد و به نسبت فروش خُرد (B2C) از الزامات متفاوت‌تری پیروی می‌کند.

فروش B2B بیش از هر چیز متکی بر منطق و بازار است و احساسات نقش کمرنگ‌تری در آن ایفا می‌کند. در این‌جا خریدار (سازمان) متخصصی به حساب می‌آید که محصول طرف مقابل را به خوبی می‌شناشد، به همین دلیل نسبت به فروش عادی زمان بیشتری صرف تأیید و خرید می‌شود. فروش سازمانی موفق رابطۀ مستقیمی با برندینگ یا برندسازی دارد؛ به این معنا که هر چه برند فروشنده قوی‌تر باشد، احتمال این که بتواند خریدار را مجاب به سفارش دادن کند، بیشتر خواهد شد. برای این منظور باید از استراتژی‌های بازاریابی مناسبی و مدرنی استفاده کرد؛ مثل داستان سرایی در کسب و کار یا داستان برند.

نشر اطراف که در حوزۀ روایت و جستار تمرکز دارد، امکان فروش سازمانی همۀ کتاب‌های خود را دارد. شما می‌توانید این کتاب‌ها را در هر تعداد سفارش دهید و به صورت هدیه سازمانی در اختیار کارکنان، مشتریان بالقوه و ذی‌نفعان‌تان قرار دهید.

چرا فروش سازمانی کتاب؟

بسیاری از سازمان‌ها و کسب و کارهای مدرن، مخصوصاً استارتاپ ها، برای هدیه سازمانی خود ترجیح می‌دهند محصولی کاربردی را انتخاب کنند. چیزی مثل کتاب که به دانش مجموعه‌شان اضافه کند و کارکنان را رشد دهد. انتخاب کتاب چند حسن دارد؛ چهره‌ای فرهنگی و پیشرو از سازمان نشان می‌دهد و بر این نکته تأکید می‌کند که کسب و کار به‌روز و مدرن است، را می‌توان بارها از آن استفاده کرد و این‌که کتاب به نسبت دیگر هدایای سازمانی ارزان‌تر است. بنابراین می‌توان گفت فروش سازمانی کتاب هم برای ناشر و هم برای سازمان خریدار، معامله‌ای مناسب، مقرون‌به‌صرفه و برد-برد است.

فروش سازمانی باعث می‌شود ناشر و کسب و کار با هم ارتباطی نزدیک‌تر پیدا کنند. سازمان می‌تواند در ازای دانش، تجربیات تجاری و عملی‌اش را در اختیار ناشر بگذارد تا ناشر به صورت هدفمندو خلاقانه‌تری به سراغ آثار بعدی خود برود. در واقع فضایی برای تحقیق و توسعه فراهم می‌آورد تا به این شکل کتاب‌ها کاربردی‌تر شوند و شکاف‌های محیط های کاری را پوشش دهند. در کنار این، هر دو طرف می‌توانند به اعتبار هم اضافه کنند و یکدیگر را ارتقا دهند.

نشر اطراف با درک این موضوع، در تمام سال‌های فعالیتش بر اهمیت و نقش کتاب در رشد کارکنان، برندسازی و پیشرفت اقتصادی سازمان تأکید داشته است. بر همین اساس هم مستمراً تلاش کرده با سازمان‌های بزرگ و کوچک، استارتاپ‌ها و شرکت‌های صنعتی و غیرصنعتی در ارتباط باشد و امکان فروش B2B را برای همۀ تجارت‌ها فراهم آورد. این نشر آمادگی حضور در سازمان‌ها را دارد تا در ضمن انتقال دانش خود، از تجربیات سازمان‌ها بهره ببرد و ایده بگیرد.

برای شروع شما کافی است کتاب مدنظرتان را انتخاب کنید.

چه کتاب‌هایی امکان فروش سازمانی دارند؟

نشر اطراف کتاب‌های متفاوتی منتشر کرده که فصل مشترک همگی آن‌ها روایت است. یکی از بهترین مجموعه‌ها در این میان، مجموعۀ «روایت در کسب و کار» است که هر سازمانی می‌تواند از آن‌ها برای برندسازی و رشد برند استفاده کند. کتاب‌های اصلی این سری عبارت‌اند از:

بهترینن قصه گو برنده استروزی روزگاری سازمانیهر برند یک قصه است
بهترین قصه گو برنده است، آنت سیمونز، زهرا باختری، نشر اطراف، خرید کتابروزی روزگاری سازمانی روایت در کسب و کار نشر اطراف پرهام طباطبایی کار گروهی ژاک کوپچیک کیریستین ارلاخ کتاب نظریهر برند یک قصه است دانلد میلر دونالد میلر رسول بابایی نشر اطراف بازاریابی برندسازی برندنامه قصه‌ی برند روایت برند استوری برند

در کنار این کتاب‌ها، آثار دیگری هم هستند که برای هدیه سازمانی کاملاً مناسب‌اند:

خاک کارخانهاتاق کارنزدیک ایده
شیوا خادمی مستند نگاری تاریخ شفاهی روایت مستند نشر اطراف روایت گری رویا پور آذر الهام شوشتری زاده نفیسه مرشد زاده اتاق کار، اسلون کراسلی، کیوان سررشته، جویس کارول اوتس، والریا لوئیزلینزدیک ایده نشر اطراف ستاره نوتاج نفیسه مرشدزاده رویا پورآذر زیمونه یونگ، یانا مارلنه مادر

اگر دغدغه‌های دینی دارید و می‌خواهید به عنوان هدیه سازمانی آثاری مناسبتی بدهید، پیشنهاد ما مجموعۀ «کآشوب» است:

کآشوبرهیدهرست‌خیزمهمان‌گاهزان تشنگان
کتاب رهیده محرم کآشوب زان‌تشنگان رست خیز تشنگان دانلود کتاب خرید محرم روضهرست‌خیز روایت عاشورا روایت زیسته امام حسین نفیسه مرشدزاده احسان عبدی پورزان تشنگان روایت محرم خاطرات محرم کربلا امام حسین روایت مستند خاطره نویسی نشر اطراف کآشوب نفیسه مرشدزاده

علاوه بر این آثار، اطراف کتاب‌هایی با محوریت زنان هم منتشر کرده که شامل گزارش‌های تاریخی و سفرنامه حج و عتبات آن‌هاست:

خانم! فردا کوچ استسه روز به آخر دریاچادر کردیم رفتیم تماشاجریده فریده
خانم فردا کوچ است سفرنامه زنان قجری قاجاریه نشر اطراف سکینه سلطان وقارالدوله رسول جعفریان کیانوش کیانی زهرا صالحی‌زاده
سه روز به آخر دریا سفرنامه قدیمی زنان نشر اطراف نازیلا ناظمی سفرنامه قجریسفرنامه های دروه قاجار، سفرنامه های قدیمی، سفرنامه زنان، زهره ترابی، نشر اطراف، خرید کتاب، نفیسه مرشدزاده، جریده فریده، نشر اطراف، خرید کتاب، زهره ترابی، مریم عمید، مزین السلطنه، روزنامه شکوفه، روزنامه زنان ایران

 

شما می‌توانید هر کتابی از نشر اطراف را برای هدایای سازمانی خود انتخاب کنید. برای انتخاب کتاب موردنظرتان، لطفاً کاتالوگ نشر را دانلود کنید.

نحوۀ فروش سازمانی کتاب

شما پس از انتخاب کتاب یا کتاب‌های مدنظرتان، می‌توانید از طریق یکی از راه‌های زیر با نشر اطراف تماس بگیرید و سفارش‌تان را ثبت کنید.

 

ایمیلتلفن ثابتتلگرام، واتساپ و ایتا
atrafpub@gmail.com021-22902975۰۹۳۳۵۴۸۱۱۰۵

 

از آن‌جایی که یکی از ویژگی‌های اصلی در فروش سازمانی و B2B تخفیف است، اطراف هم برای این منظور تخفیف‌هایی پلکانی در نظر گرفته. مقدار تخفیف بسته به تیراژ کتاب‌های سفارشی متغیر است و با افزایش کتاب، میزان آن افزایش می‌یابد. پس از توافق، پیش فاکتور صادر شده و در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

در مرحلۀ بعدی، نشر تلاش می‌کند در اسرع‌وقت کتاب‌ها را آماده سازد و به سازمان تحویل دهد.

شما می‌توانید کتاب مدنظرتان را در بسته‌های هدیه اختصاصی سفارش دهید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنید مطالب «هدایای سازمانی» و «ولکام پکیج اطراف» را هم مطالعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *