وقتی موهای بابا فرار کردند | به‌زودی


کتاب مصور وقتی موهای بابا فرار کردند نوشتۀ یورک موله در مورد موهای بازیگوش و ماجراجویی است که تصمیم می‌گیرند دست به کار عجیبی بزنند. آن‌ها که از شانه و شسته شدن خسته شده‌اند، یک روز دست‌جمعی از روی سر بابا پرواز می‌کنند و از خانه بیرون می‌زنند. بابا که از این اتفاق عصبانی شده سعی می‌کند آن‌ها را در گوشه و کنار شهر و خیابان و هر جای دیگری پیدا کند و دوباره روی سرش بگذارد ولی این موهای زرنگ و کنجکاو تسلیم نمی‌شوند و دائم خود را از او پنهان می‌کنند.

داستان وقتی موهای بابا فرار کردند ماجرای بازمزۀ تعقیب و گریز یک مرد و موهایش است. قصه‌ای هیجان‌انگیز که به جاهای مختلفی سرک می‌کشد و دور دنیا می‌چرخد. یورک موله با تصویرسازی‌هایش به جذابیت این اثر افزوده و آن را خواندنی‌تر کرده. این کتاب کودک را زهرا صنعتگران ترجمه کرده و نشر ادامه (واحد کودک و نوجوان نشر اطراف) به‌زودی آن را منتشر و به بازار عرضه خواهد کرد.


دربارۀ نویسندۀ کتاب وقتی موهای بابا فرار کردند

یورگ موله (Jörg Mühle) تصویرساز و نویسندۀ آلمانی کتاب‌های کودک و نوجوان است. او در آلمان و فرانسه درس خوانده و تا کنون چند اثر کودک منتشر کرده که اکثرشان با استقبال مخاطبان مواجه شده‌اند. دو تا برای من، یکی برای تو و خرگوش کوچولوی بیچاره! از جمله آثار این نویسنده هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *