خرید کتاب لنگرگاهی در شن روان


نحوه‌ی خرید کتاب لنگرگاهی در شن روان:

خرید لنگرگاهی در شن روان و بقیه کتاب‌های اطراف را می‌توانید در اکثر کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور انجام دهید. در سایت‌مان لیست کتابفروشی‌هایی که کتاب‌های ما را برای فروش دارند را قرار داده‌ایم. برا دیدن کتابفروشی های تهران به این‌جا و کتابفروشی‌های شهرهای دیگر به  این‌جا مراجعه کنید.

همه‌ی کتاب های اطراف را می‌توانید به صورت اینترنتی هم سفارش دهید. ما آن ها را با کاغذ‌کادوی مخصوص آن کتاب و با پست یا پیک برایتان ارسال می‌کنیم:

 

برای خرید اینترنتی کتاب کلیک کنید

درباره‌ی کتاب :

تجربه‌ی سوگ، با همه‌ی فردی بودنش، از تجربه‌های مشترک انسانی است. همه‌ی آدم‌ها اندوه فقدان را به شکلی  تجربه می‌کنند و این تجربه‌ها، هر قدر هم متفاوت، غریبه و نامتجانس نیستند. درباره‌ی سوگ، بسیار گفته‌اند و بسیار نوشته‌اند و در دوره‌ای که قیدوبندهای پاندمی امکانِ مناسک و مراسم جمعی سوگواری را از ما گرفته‌اند، شاید بشود میان این گفته‌ها و نوشته‌ها راهی برای تسلا و معنابخشی به تجربه‌‌های فردی از سوگ و فقدان یافت. لنگرگاهی در شن روان حاصل چنین تلاشی است؛ تلاش برای پل زدن میان تجربه‌‌ی فردی سوگ و تجربه‌ی عمومی‌ترِ اندوه انسانی، و برای گذر به آن سوی حصار اندوه و سوگ به مدد ادبیات.

لنگرگاهی در شن روان شرح تجربه‌ی سوگ و مواجهه با فقدان است از زبان شش نویسنده در سه قالب متفاوتِ جستار، نامه‌نگاری و خاطره‌پردازی‌. نویسندگان این کتاب از تجربه‌ی سوگ و تأمل در مرگ حرف می‌زنند و از احساسات و احوالی که از پی آن می‌آیند و از زندگی که صورت تازه‌ای می‌یابد.

نویسندگان: چیماماندا انگزی آدیچی، رالف والدو امرسون، جویس کرول اوتس، جون دیدیون، راینر ماریا ریلکه، الکساندر همن

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *