بسته‌ی هدیه‌ی «شانه‌هایت»

۲۶۸,۰۰۰ تومان

جهان را اولین بار از روی شانه‌هایت دیدم؛ جهانی که بعدها با خواندن کتاب‌ها گسترده‌تر شد.

بسته‌ی «شانه‌هایت» هدیه‌ی ماندگاری است که می‌تواند چند ساعتی پدران‌مان را از اخبار و تلخی‌ها و روزمرگی‌ها جدا کند و آن‌ها را به دنیای پدران نسل جدید ببرد.

اجزای بسته

پروژه‌ی پدری مجموعه‌ای است از روایت‌های خواندنی پانزده مرد ایرانی درباره‌ی پدری‌شان؛ از روزهایی که پسر کوچکی‌ بوده‌اند و خیال پدری را در سر می‌پرورانده‌اند، از روزهای بلوغ و درس و کتاب و دانشگاه و سربازی، از روزهای اولین عشق و عشق اول و ازدواج، و بالاخره از پدری و رابطه‌ی پدر و فرزندی. نویسندگان این کتاب پدران جوانی‌اند که کنار دغدغه‌ی معیشت و اقتصاد خانواده، نگران کیفیت رابطه‌‌شان با همسر و فرزندند و نگران احتمالِ تزلزل نقش اجتماعی‌شان پس از پدر شدن.

  • کارت یادگاری

تصویر روی این کارت را باید خوب ببینیم. خط‌ها را دنبال کنیم. آن‌جا که به هم رسیدند کمی مکث کنیم. همین که در وصف تصویر بنویسیم دست آخر می‌بینیم تمام کلمه‌های ناگفته‌ روی خط‌های پشت کارت ریخته شده. کلمه‌هایی که در تکرار، در دیدن‌های هر روزه فراموش شده‌اند و بهانه‌ای می‌خواهند برای تقدیم شدن.

متن روی کارت: جهان را اولین بار از روی شانه‌هایت دیدم

 

این بسته را هدیه می‌دهم چون:

  • دلم می‌خواست کتابی براش بخرم که ساده، خوش‌خوان و به دغدغه‌های پدریش نزدیک باشه. دوست داشتم به یه بهونه‌ی ساده حس روزهای جوونی رو براش زنده کنم، چون الان بعد از چندتا بچه کمتر کتاب می‌خونه.

 

  • این بسته رو خریدم چون خیلی مناسب پدرم بود؛ ساده با یه عالمه تجربه.

 

 

 

 

بسته‌ی هدیه‌ی «شانه‌هایت» برای کتاب پروژه‌ی پدری طراحی شده است؛ هدیه‌ای جذاب و ماندگار برای آن‌هایی که سال‌هاست پدر شده‌اند و آن‌هایی که می‌خواهند در آینده پدر شوند.

اندازه‌های جعبه: ۱۸/۵ در ۲۵/۵ در ۵ سانتی‌متر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته‌ی هدیه‌ی «شانه‌هایت»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته‌ی هدیه‌ی «شانه‌هایت»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *