بسته‌ی «نقشه‌هایی برای گم‌شدن»

۲۵۷,۰۰۰ تومان

بسته‌ی نقشه‌هایی برای گم شدن دعوتی است به وسعت بخشیدنِ چشم‌اندازهای بیرون و درون‌مان در زمانه‌ی سرشلوغی وکلافگی و سرعت؛ دعوتی به گم شدن در آغوش ناشناخته‌ها.

اجزای بسته‌ی «نقشه‌هایی برای گم شدن»

همان‌طور که از عنوان کتاب نقشه‌هایی برای گم شدن بر می‌آید، نویسنده نه به دنبال جواب است و نه مقصد خاصی؛ نقشه‌هایی که به دستت می‌دهد نه برای پیدا کردن مسیر، که در واقع نگاهی نو به جهان پیرامونت است تا بتوانی با آن در عدم قطعیت زندگی کنی و رنگ آبی دوردست را بپذیری، بدون آن‌که بخواهی سعی کنی مرز افق‌های دوردست و ناشناخته را تشخیص و از هم تمیز بدهی.

  • کاغذ یاد‌داشت متناسب با طرح جلد کتاب

چهل برگ کاغذ یادداشت صحافی‌شده با چسب گرم برای ایده‌هایی که درست وقتی به ذهن‌مان می‌آیند که بین خطوط صاف و منظم و خط‌کشی‌شده‌ی دفتر برنامه‌ریزی‌مان گیر افتاده‌ایم و دنبال فضایی سفید و خالی می‌گردیم تا ایده‌های رهایی بخش‌مان را آزاد و سرخوش روی آن بنویسیم. بدون برنامه‌ریزی و زمان‌بندی و تاریخ تحویل.

  • کارت هدیه‌ی هماهنگ با بسته

این کارت (ساخته‌شده از مقوای فابریانو در ابعاد ۱۴ در ۱۰ سانتی‌متر) را می‌‌شود روی میز کار گذاشت یا با پونز آبی به دیوار اتاق‌ نصب کرد تا فراخوانی باشد کوچک، به کشف کرانه‌های آبی دنیا، و یادمان بیندازد که در شلوغی‌های روزمره‌ هم می‌توان خیال‌پرداز بود.

جمله‌ی روی کارت: در را به روی ناشتاخته‌ها باز بگذار، ارزشمندترین‌ها از آن‌جا وارد می‌شوند.

 

این بسته را هدیه می‌دهم چون:

  • من این بسته رو هدیه می‌دم چون کتاب نقشه‌هایی برای گم شدن پر از خرده‌روایت‌ها و داستانک‌های جذاب و شنیدنیه و فکر می‌کنم کسی که این کتاب رو هدیه می‌گیره دست‌کم با بعضی‌ از خرده‌روایت‌هاش حال خوبی پیدا می‌کنه و اجزای بسته هم کمکش می‌کنن تا این حال خوب مداوم باشه.

 

  • این بسته رو هدیه می‌دم چون بستر خیال‌پردازی رو برای خواننده‌‌ی کتاب فراهم می‌کنه.

 

  • برای من، این کتاب یه جور تسکین و تسلاست برای حس گم‌شدگی و سرگشتگی. کتابی که بهت آرامش می‌ده چون یادت میاره گم شدن لزوماً اتفاق بدی نیست و خیلی چیزا رو توی همین گم شدن‌ها یا از دست دادن‌ها پیدا می‌کنیم. دلم می‌خواد این احساس رو تقدیم دوستی کنم که برام مهمه.

 

  • این بسته رو خریدم چون برای اونایی که نوآوری و رؤیاپردازی جزو دغدغه‌های مهم‌شونه و به ادبیات و هنر و خلاقیت و سفر علاقه دارن، حرف‌های زیادی برای گفتن داره.

 

دسته بندی ها

درباره‌ی کتاب «نقشه‌هایی برای گم شدن»

همان‌طور که از عنوان کتاب نقشه‌‌هایی برای گم‌‌ شدن بر می‌آید، سولنیت نه به دنبال جواب است و نه مقصد خاصی؛ نقشه‌هایی که به دستت می‌دهد نه برای پیدا کردن مسیر، که در واقع نگاهی نو به جهان پیرامونت است تا بتوانی با آن در عدم قطعیت زندگی کنی و رنگ آبی دوردست را بپذیری، بدون آن‌که بخواهی سعی کنی مرز افق‌های دوردست و ناشناخته را تشخیص و از هم تمیز بدهی.

بسته‌ی «نقشه‌هایی برای گم شدن» را برای این دسته از دوستان‌تان پیشنهاد می‌کنیم:
▪ علاقه‌مندان به خلاقیت
▪ علاقه‌مندان به نوآوری
▪ عشق سفرها
▪ علاقه‌مندان آثار هنری
▪ علاقه‌مندان ادبیات
▪ رؤیاپردازها
▪ و هر کسی که به دنبال تغییر در روزمرگی‌هاست

 

اندازه‌ی جعبه‌ی مقوایی:
۲۱ در ۱۴/۵ در ارتفاع ۴ سانتی‌متر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته‌ی «نقشه‌هایی برای گم‌شدن»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته‌ی «نقشه‌هایی برای گم‌شدن»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *