بسته‌ی هدیه‌ی «تو همی‌ مان»

۳۶۴,۰۰۰ تومان

بسته‌ی «تو همی مان که دل عالم تویی» هدیه‌ای است برای نشان کردن وقتِ هرساله.
بسته‌‌ی «تو همی‌ مان که دل عالم تویی» یادگاری است برای یادآوری احترام قدیمی‌مان به انتخاب باشکوه انسان، میان مرگ و ذلت. این بسته را برای خودمان یا یک دوست ارسال کنیم و ارادت مشترک را به یاد هم بیاوریم.

اجزای بسته‌ی «تو همی مان»:

  • کتاب مهمان‌گاه
    مهمان‌گاه، پنجمین کتاب مجموعه‌ی کآشوب، روایت این «گاه» غریب است در زندگی امروز ایران. پانزده نفر از عاشوراهایی نوشته‌اند که بر آن‌ها گذشته است. از دریافت‌ها و خاطرات‌شان از محرم‌های دور و نزدیک و اندوه هر ساله در همین کوچه‌ها و خانه‌های دور و بر.
  • کتیبه‌‌‌ی کتابخانه‌ای
    چند بیتی از شعر مشهور میرزا محمدتقی مامقانی (نیر تبریزی) در شرح میدان رفتن علی‌اکبر که بر روی پارچه‌ی جیر سورمه‌ای رنگ در ابعاد 25 در 50 با روش چاپ سیلک آماده شده است. می‌توانید این کتیبه را در طبقه‌ای از کتابخانه‌‌ی شخصی‌تان و در کنار کتاب‌هایی که دوست‌شان دارید بگذارید تا چندروزی مهمان محفلتان باشد و حال و هوای محرم را بی هیاهو به خلوت‌تان بیاورد.
  • قاب  «عزاداران ساحل جٌفره»
    بخشی از نقاشی ناخدا عبدالرسول غریبی از عزاداری مردم بوشهر که بر روی پارچه‌ی مخمل در ابعاد 10در 14 چاپ شده و درون یک قاب رومیزی مشکی قرار گرفته است. این نشان کوچکی است از یک ارادت ابدی که می‌تواند تمام روزهای سال روی میز‌تان باشد تا بین شلوغی‌ها و کارهای روزمره چند لحظه‌ای بروید به ساحل جُفره، به شرجی بوشهر،دم بگیرید و نوای بخشو را زمزمه کنید.

 

ابعاد جعبه : 21*27

بسته‌ی هدیه‌ی «تو همی مان»، که برای کتاب مهمان‌گاه طراحی شده، یادگاری است برای یادآوری احترام قدیمی‌مان به انتخاب باشکوه انسان، میان مرگ و ذلت. یادبود روضه‌های به قالبِ هنر درآمده؛ شعرها و گنجینه‌ی «نظم گریه‌خیز» در طول قرن‌ها، کتاب‌ها و روضه‌های زندگی‌شده و هنرهای نقش‌بسته از سر ارادت که یادمان می‌آوردند که چطور اندوه آن نیم‌روز، در تار و پود زندگی ما در ایران تنیده شده. خبر این داغ به هر گوشه‌ی این سرزمین که رسیده رسم و آیینی را خلق کرده که در فراز و نشیب روزگار به همان قوت روزهای اول باقی مانده.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته‌ی هدیه‌ی «تو همی‌ مان»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته‌ی هدیه‌ی «تو همی‌ مان»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *