جهان به سفر می‌رود

۱۰۶,۰۰۰ تومان

نویسندگان: حانیه شجاعی، زهرا شجاعی 

«جهان به سفر می‌رود» اولین کتاب تألیفی نشر ادامه برای بچه‌های پیش‌دبستانی و کوچک‌تر است، کتابی بامزه درباره‌ی سفر، دوستی و پیدا کردن راه‌حل‌های تازه برای مشکلات قدیمی، که دوست محیط‌‌زیست هم هست. این کتاب خوش‌‌آب‌ورنگ، که قرار است اولین کتاب یک مجموعه‌ی خواندنی باشد، خوانندگانش را به سفری بامزه برای پیدا کردن خانه‌ای نو می‌برد. «جهان» مثل خیلی از بچه‌ها و آدم‌بزرگ‌ها حوصله‌اش سر رفته و دنبال جایی است که در آن بهش خوش بگذرد. او، در راه پیدا کردن خانه‌ی جدید، چیزهایی را می‌بیند که همیشه همین دور و بر، جلوی چشم یا پشت سرش بوده‌اند اما بهشان دقت نمی‌کرده است.

 

 

 

  • درباره‌ی تصویرگران و نویسندگان کتاب «جهان به سفر می‌رود»:

حانیه و زهرا شجاعی، خواهران تصویرساز کتاب «جهان به سفر می‌رود» هستند. زهرا شجاعی برای ساختن مجسمه‌های کتاب‌شان از وسیله‌های بازیافتی و تکنیک پاپیه‌ماشه استفاده کرده است. او تصمیم گرفته بود تصاویر مجسمه‌هایش را برای جشنواره‌های بین‌المللی کتاب بفرستد اما حانیه شجاعی با دیدن عکس‌های بامزه‌ی مجسمه‌ها، ایده‌ی نوشتن داستانی دنباله‌دار را به خواهرش داد و بعد از آن، سفر جهان و دوستانش شروع شد.

هر کدام از مجسمه‌های این کتاب در یک گوشه‌ی جهان بودند و برای گرفتن عکس دسته‌جمعی و ساختن کتابی تازه، باید دوباره دور هم جمع می‌شدند. سفر شخصیت‌های کتاب «جهان به سفر می‌رود» از کیش شروع شد و تا اتریش و شارجه ادامه پیدا کرد؛ جایی که تصویرسازی‌های این کتاب خلاق و نوآورانه برنده‌ی مدال شارجه شدند. بعد از آن، کتاب با همکاری تصویرسازها و گروه نویسندگان نشر ادامه صاحب قصه‌ای قشنگ شد تا ماجرای سفرهای جهان و دوستانش حالا حالاها ادامه داشته باشد.

  • درباره‌ی نشر ادامه:

رؤیای یک‌ جا نماندن و دور شـدن در همه‌ی ما زنده اسـت. مـا نمی‌توانیـم بـه همـه‌ی کشـورهای جهـان سـفر کنیـم و نمی‌توانیم به جای همـه‌ی آدم‌ها زندگی کنیم اما خواندن کتاب‌هایـی که مـا را به سـفر می‌برنـد جسـارت‌مان را برای رؤیاپـردازی و تجربه‌های جدید بیشـتر می‌کند. «ادامـه»، واحـد کـودک نوجـوان نشـر اطـراف، از سـال ۱۳۹۷ بـا همیـن هـدف کارش را آغـاز کـرد. مـا در ایـن نشـر کتاب‌هایـی درباره‌ی ماجراجویی، سـفر، قصه‌هـای واقعی و تجربه‌هـای بچه‌ها در همه‌جای جهان منتشـر می‌کنیم؛ کتاب‌هایی که در ایده، محتـوا، تصویرسـازی، محتوای داستانی و ویرایـش در سـطح بالایی هسـتند و یادمان می‌اندازند جهـان محـدود و کوچـک نیسـت و از هر طـرف ادامـه دارد.

 

 

مشخصات

مشخصات کتابمشخصات فیزیکی
نویسندگانزهرا شجاعی و حانیه شجاعیقطعبیاضی کوچک
ویرایش داستانیزهرا صنعتگران – راحله پور آذرتعداد صفحات40ص.
صفحه آراییکارگاه نشر اطرافنوع جلدگلاسه
تصویر گرانزهرا شجاعی و حانیه شجاعینوع کاغذگلاسه
موضوعداستان های کودکان
شابک9786229261736
نوبت چاپاول ، 1401 ، 1000 نسخه
مجموع تیراژ چاپ‌های قبلی
نسخه‌ی دیجیتال
صفحه در فیپاhttp://opac.nlai.ir/opac-prod/nlg/search/fipa/search.do?command=V&id=5920066&unitType=6

فهرست کتاب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جهان به سفر می‌رود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جهان به سفر می‌رود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *