سعید قدوسی‌نژاد

سعید قدوسی نژاد، نشر اطراف، روایت در کسب و کار، مصائب من در حباب استارت آپ، استارتاپ، بازاریابان دیجیتال، خرید کتابسعید قدوسی نژاد، مترجم، مهندس و مدیر، متولد شهر فردوس است. او از دانشگاه تهران در رشتۀ مهندسی برق و از دانشگاه صنعتی شریف در رشتۀ مدیریت کسب‌وکار (MBA) فارغ التحصیل شده. قدوسی نژاد در کنار ترجمه در صنعت فناوری اطلاعات هم مشغول به کار است و در حوزه‌های بازاریابی، فروش و مدیریت محصول فعالیت می‌کند. او مدیرعامل استارتاپ فینوتک و عضو هئیت مدیرۀ انجمن فین تک ایران است.

سعید قدوسی نژاد کار ترجمه را به‌طور حرفه‌ای از نیمۀ دهۀ 1390 با کتاب‌های انتشارات آریاناقلم شروع کرد. حاصل همکاری او با این نشر چند اثر در حوزۀ کسب‌وکار و مدیریت بود. او پس از آن برای نشر اطراف هم چند کتاب ترجمه کرد که در قالب مجموعۀ «روایت در کسب و کار» به انتشار رسیدند.

کتاب‌های سعید قدوسی نژاد

کتاب‌های سعید قدوسی نژاد در نشر اطراف

کتاب مصائب من در حباب استارت‌آپ

مصائب من در حباب استارتاپ، نشر اطراف، دنیل لاینز، خرید کتاب، سعید قدوسی نژاد، سیلیکون ولی، هاب اسپات

نشر اطراف کتاب مصائب من در حباب استارت‌آپ نوشتۀ دنیل لاینز را با ترجمۀ قدوسی نژاد منتشر کرده است. کتابی که سفری غیرمتعارف به سیلیکون‌ولی است. لاینز که در تمام عمرش روزنامه‌نگار بوده، ناگهان از کارش اخراج می‌شود. او حالا مجبور است برای کار به سیلیکون‌ولی برود و با تعدادی جوان پرانرژِ با ادبیات و روحیۀ خاص همکاری داشته باشد. لاینزِ میان‌سال درک زیادی از اکوسیستم استارتاپی ندارد و حتی دلیل استخدامش را نمی‌داند ولی روحیه‌ای ژورنالیستی و کنجکاو دارد که با او امکان می‌دهد لایه به لایۀ این فضا را زیر و رو کند و درونش را بکاود. این کتاب که محصول همین دوران است، با زبانی طنز و لحنی صریح پشت‌پرده و رفتار و فرهنگ سازمانی آن‌جا را نشان می‌دهد.

کتاب همراه بازاریابان دیجیتال

کتاب همراه بازاریابان دیجیتال، سعید قدوسی نژاد، روایت در کسب و کار، برایان سولیس

کتاب همراه بازاریابان دیجیتال دیگر اثری است که این نشر با ترجمۀ قدوسی نژاد چاپ کرده است. این کتاب پاسخ پرسش‌هایی است مثل این که قصۀ خوب چیست؟ زمان و مکان مناسب قصه‌گویی کدام است؟ قهرمان اصلی قصۀ ما کیست؟ راه شناخت مخاطب و ارائۀ قصه‌ای متفاوت و تأثیرگذار چیست؟ همینطور پاسخ بسیاری از پرسش‌های دیگر حوزۀ بازاریابی محتوا را هم در قالبی جذاب و مختصر در اختیار ما می‌گذارد. برایان سولیس در هر صفحه از این کتاب کوچک و مصور چندین نکتۀ کلیدی و مهم مطرح می کند که حاصل سال‌ها پژوهش و تجربۀ این متخصص بازاریابی است. این راهنمای کاربردی و بامزه به شما نشان می‌دهد که در دنیایی که همه قصه‌گو هستند، شما چطور می‌توانید قصه‌گوی متفاوتی باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *