بستۀ «برای خانم‌های محترمه»

۳۴۲,۰۰۰ تومان

هدیه‌ای برای تمام زنانی که تلاش‌شان این سرزمین را زنده نگه داشته است.

بستۀ «برای خانم‌های محترمه» یادمان می‌آورد چه زنانی نام‌شان در غبار روزگار کمرنگ شده اما ما، بی‌آن‌که بدانیم، در همان مسیری حرکت می‌کنیم که آن‌ها آغاز کرده‌اند. در این بسته علاوه بر کتاب، یک کارت یادگاری و یک همیان پارچه‌ای از جنس متقال هم قرار دارد.

بستۀ «برای خانم‌های محترمه» به عنوان هدیه برای کنار کتاب جریدهٔ فریده طراحی شده است؛ کتابی که صدای زنانی را به گوش‌مان می‌رساند که لابه‌لای صفحه‌های پرحادثۀ تاریخ معاصر کمتر نامی از آن‌ها به میان می‌آید؛ زنانی که در بافت و ساختار همین جامعه به دنبال حل مشکلات بی‌شمار و به دست آوردن حق تحصیل و حقوق اولیۀ دیگر بودند و در نگاهی کلان‌تر با ارتقای سطح دانش و آگاهی زنان دغدغۀ آبادی وطن را داشتند.

ابعاد این جعبه ۲۱ در ۱۴/۵ در ۴ سانتی‌متر است و در آن علاوه بر کتاب، چند هدیۀ دیگر هم در نظر گرفته شده است. این بسته را می‌توانید به عنوان کادوی روز مادر یا روز زن، به هر زنی که دغدغۀ برابری دارد، بدهد.

اجزای بستۀ «برای خانم‌های محترمه»

  • کتاب جریدهٔ فریده

جریدهٔ فریده ما را با دنیای زنان پیشروی بعد از مشروطه آشنا می‌کند و بی‌واسطه نشان‌مان می‌دهد که تصویر زن امروزی چطور شکل گرفته و در تاریخ فکر و قلم ایرانی زنان چگونه هویت خود را تعریف کرده‌اند. این کتاب منتخبی از روزنامۀ شکوفه، دومین روزنامۀ زنان ایران، است که به همت مریم عمید (مزین‌السلطنه) در دورۀ احمد شاه منتشر شد و تصویر دقیقی از وضعیت جامعۀ ایرانی و زنان آن دوره ارائه داد.

  • کارت یادگاری

متن روی کارت: «یک فقره کتاب همراه هدایای جزئی تقدیم شما خانم عزیز. باشد که مقبول افتد و کمال افتخار و سرافرازی بر ما حاصل گردد. زیاده قربان شما ………»

  • همیان پارچه‌ای

همیانی از جنس متقال که با شکوفه‌های لطیف بهارنارنج پر شده است.

مشخصات

عنوانبرای خانم‌های محترمه
محتوا کتاب جریدۀ فریده | کارت یادگاری | همیان پارچه‌ای
ابعاد بسته21 × 14.5 × 4 سانتی‌متر
جنس بستهمقوایی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بستۀ «برای خانم‌های محترمه»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بستۀ «برای خانم‌های محترمه»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *