مجموعه‌ی «بچه‌های اطراف جهان »

۵۱۰,۰۰۰ تومان

مجموعه‌ی «بچه‌های اطراف جهان» پنجره‌ی کوچکی است برای دیدن و شنیدن قصه‌های واقعی درباره‌ی بچه‌هایی از کشورهای مختلف که قهرمانِ شهر یا خانواده‌ی خودشان بوده‌اند. این قصه‌ها می‌تواند الهام‌بخش بچه‌ها باشد تا بی‌تفاوت نباشند و  دنیای اطرافشان را کمی بهتر کنند. شش کتاب این مجموعه عبارت‌اند از:

مجموعه‌ی «بچه‌های اطراف جهان» شش ماجرای واقعی از بچه‌هایی است که کارهای ساده و تأثیرگذاری برای آدم‌ها، حیوانات یا محیط‌زيست منطقه‌شان انجام داده‌اند. هرکدام از این بچه‌ها در شرایط فرهنگی ـ اجتماعی متفاوتی زندگی کرده‌اند. عکس‌ها، اطلاعات و توضیحات تکمیلی کوتاه و جالب آخر هر کتاب ما را با شخصیت و زندگی واقعی قهرمان نوجوان داستان آشنا می‌کنند. این مجموعه به بچه‌ها نشان می‌دهد هر جا زندگی کنیم و در هر شرایطی که باشیم، می توانیم قدم‌های ساده‌ای برای تغییرات مهم برداريم.

  • دوستی با آرون در زامبیا برای دیدن یتیم‌خانۀ فیل‌ها، و نترسیدن از فیل‌هایی که مثل یک نوزاد نیاز به مراقبت دارند و حتی کرم ضدآفتاب می‌زنند.
  • دوستی با دئو در بروندی برای دیدن بچه‌هایی که، حتی در کشوری که توی آن جنگ شده، باز هم برای دوست شدن با یکدیگر بازی می‌کنند.
  • دوستی با اقبال در بنگلادش برای دیدن روزهای بارانی این کشور و سر زدن به خانه‌ای که با یک اختراع کاربردی آشپزی در آن‌ ساده‌تر می‌شود.
  • دوستی با ماریالوز در هندوراس برای دیدن زندگی آدم‌ها، کلاس‌ درس، بازارها و بچه‌هایی که مزرعه‌های یک روستای کوچک را سبز می‌کنند.
  • دوستی با سایمون در کانادا برای دیدن جنگل‌های سبز و خرس‌های شبح و پسری که به خاطر نجات خرس‌های شبح خجالت را کنار می‌گذارد.
  • دوستی با آلیسیتا در بورکینافاسو برای دیدن یک دوچرخه که دست‌به‌دست بین چند بچه چرخیده و حالا برای آلیسیتا کاربردهای تازه‌ای دارد.

 

__ این‌جا می‌توانید نقدی بر مجموعه‌ی «بچه‌های اطراف جهان» را بخوانید. __

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه‌ی «بچه‌های اطراف جهان »”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه‌ی «بچه‌های اطراف جهان »”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *