هر برند یک قصه است، یک کتاب قصهگوست که به جای ارائهی گزارشی رسمی و خشک از آخرین یافتههای علمی در حوزهی برندسازی یا ارائهی راهکارهای پیچیده برای ساخت برند، مراحل هفتگانهی قصهگویی مؤثر برای معرفی و موفقیت برندتان را به شما نشان میدهد.
این کتاب شما را گامبهگام همراهی میکند تا قصهی برندتان را روشن و شنیدنی به گوش مشتریانتان برسانید اما پیش از آن حقیقتی مهم را یادتان میاندازد: «مشتریها معمولاً اهمیتی به داستان شما نمیدهند؛ مهم داستان خودشان است.» دلیل خاصی وجود ندارد که مخاطبان علاقهای به شنیدن قصهی شخصی شما یا صدها برند دیگر داشته باشند. هنری باید در کار باشد تا قصهای بگویید که قهرمانش نه برند شما که مشتری شما باشد. برند موفق با جلب اعتماد و توجه مخاطبان و بدون ایجاد تشویش و نگرانی، در جایگاه راهنمایی کاربلد قهرمان را برای طی مسیر پرماجرای موفقیت آماده میکند و تنهایش نمیگذارد.
هر برند یک قصه است، نوشتهی دانلد میلر با ترجمهی رسول بابایی، کتاب دوم مجموعهی روایت در کسب و کار است. پیش از این کتاب بهترین قصهگو برنده است از این مجموعه منتشر شده است.
سلام.میخواستم بدونم کتاب «هر برند یک قصه است»دقیقا کی منتشر میشه؟چون من میخوام این کتاب رو در اولین زمان عرضه تهیه کنم.
سلام، منتظریم کتاب از چاپخانه بیاید.