رونمایی «هفته چهل و چند» در ایرنا


بازتاب مراسم رونمایی هفته چهل و چند در خبرگزاری ایرنا

تهران – ایرنا – کتاب هفته چهل و چند با موضوع مادر و کودک عصر امروز در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگارایرنا، آیین رونمایی وجشن امضای کتاب هفته چهل وچند به دبیری فاطمه ستوده عصرشنبه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
در این مراسم که با حضور برخی از نویسندگان کتاب و فرزندان خردسالشان برگزار شد این اثر از منظر روانشناسی مورد ارزیابی قرار گرفت و محمود گلزاری روانشناس بخش هایی از کتاب را قرائت کرد.
در ادامه نفیسه مرشد زاده مدیرمسئول نشر اطراف با اشاره به اوضاع کنونی جامعه تصریح کرد: این شرایط به دلیل عدم شناخت از نوع زندگی و جدایی از فکر و خلاقیت هابه وجود آمده است.
وی با بیان اینکه کتاب هفته چهل و چند نشان از آینده ای دارد که مادرها برای فرزندان خود می سازند، افزود: برای سامان دادن به اوضاع مادران باید دست به کار شویم زیرا آنها هستند که فرزندان خود را برای یک جامعه متعالی پرورش می دهند.
به گفته وی، کتاب هفته چهل و چند بهانه ای برای کم کردن فاصله های ایجاد شده بین آدم ها و ایجاد وحدت است.
فاطمه ستوده دبیر این مجموعه کتاب با بیان این که هفته چهل و چند حاصل کار گروهی بوده است، گفت: در طول جمع آوری این کتاب 19مادر همراه من بودند؛ زیاد شنیدیم که در ایران کار جمعی نمی توان انجام داد اما این کتاب نمونه یک کار جمعی که حاصل خوبی را در بر داشته است.
کتاب هفته چهل و چند 20 مادر است که از روزهای خود سخن به میان آورده اند روایتی که در همه جای جهان یک معنا را در بر دارد.
این کتاب از سوی نشر اطراف به چاپ رسیده است راهی بازار کتاب شده است. در این کتاب 20 روایت داستانی از تجربیات مادری و فرزند پروری بیست مادر آمده است.
این کتاب از سوی نشر اطراف راهی بازار شده است و نویسندگان آن ضحی کاظمی، فاطمه ستوده، آصفه آصف‌پور، زهرا کاردانی، فاطمه حجوانی و… هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *