جویس کارول اوتس

جویس کارول اوتس

جویس کارول اوتس (1938- ) Joyce Carol Oates در پیشینه‌ی کاری خود کتاب‌های فراوان شعر، نمایشنامه، داستان‌کوتاه، جستار، نقد و بیش از پنجاه عنوان رمان دارد. جویس کارول اوتس جوایز معتبر متعددی از جمله جایزه‌ی کتاب سال آمریکا و جوایز اُ‌هنری، گوگن‌هایم و پِن را دریافت کرده و آثارش بارها به دور پایانی جایزه‌ی پولیتزر راه یافته‌اند. نام او در فهرست اساتید برجسته‌ی علوم انسانی دانشگاه پرینستون ثبت شده و از سال 2014 که دوران بازنشستگی‌اش از این دانشگاه آغاز شده، یک‌بار در سال نگارش داستان کوتاه خلاق را در دانشگاه برکلی تدریس کرده است. بسیاری از کتاب‌های کارول اوتس به فارسی ترجمه شده‌اند.

روایت «جای‌‌ خالی‌ یک‌ نفر‌ در‌ کلاس» نوشته‌ی جویس کارول اوتس را می‌توانید در کتاب اتاق کار بخوانید.

 

کتاب اتاق کار گری اشتین‌گارت

اتاق کار | روایت‌هایی از عشق، تعلیق و گیره‌های کاغذ

گردآورنده: اسلون کراسلی
نویسندگان: گری اشتین‌گارت، جویس کارول اوتس، جاناتان ایمس، لی چایلد، جاناتان سفرن‌فوئر، جاشوا فریس، بیلی کالینز، اسلون کراسلی، روکسان گی، والریا لوئیزلی، الن مابانکو، ایمی مان و جاناتان کولتون
مترجم: کیوان سررشته

اتاق کار در یازده روایت از ژانرهای گوناگون، جهان‌های مختلفی را بازنمایی می‌کند و تأثیر محیط ‌ ‌کار، روابط کاری و نقش شغلی که انتخاب می‌کنیم بر «آدمی که می‌شویم» را یادمان می‌اندازد. فضای کار همیشه در حال دگرگونی است اما به رغم همه‌ی این تغییرات، خود ما فرقی با اجداد اولیه‌مان نداریم؛ کماکان در همه‌ی شغل‌ها و اتاق‌های کار دنبال پیدا کردن نقش‌مان در غار زندگی هستیم.

پدیدآورندگانمؤلفان

وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.