بهترین قصه‌گو برنده است – به زودی


بهترین قصه‌گو برنده است

چطور با قصه کسب و کارتان را رونق دهید

آنت سیمونز

ترجمۀ زهرا باختری

ویراستۀ مریم‌السادات حسینی

لوگوی اطراف

 

روایت در کسب و کار – 1

«پدرم من را بزرگ کرد که قصه‌گو شوم. ماجرای اولین شغلش – صید ماهیانِ طعمه برای ماهی‌گیران – را برایم می‌گفت و اعتماد به نفسم را با شرح پر آب و تابِ سودی که نصیبش شده بود، بالا می‌برد. ماجرای ورشکست‌شدنش را می‌گفت و مرا از تصمیمِ عجولانه می‌ترساند.»

قصه، فقط به کار خواباندنِ بچه‌ها نمی‌آید. قدرتِ قصه در دنیای بزرگ‌ترها باورنکردنی است. با داستان می‌شود دربارۀ مشکلات جهان حرف زد، برای آن‌ها راه‌حل یافت و دنیا را جای بهتری کرد. قصه‌ها در رونق کسب و کار تاثیر شگفتی دارند. کسانی که با خودشان داستان سرِ کار می برند، آنهایی که صبح همراه نهار در کیف اداری‌ قصه می‌گذارند ردّی در رابطه به جا می‌گذارند که فراموش نمی‌شود. قصه‌گویان ارتباطشان با مشتری، همکار، رئیس و ارباب‌رجوع را هموار می‌کنند و به سطح تازه‌ای از آورده‌های مالی و شغلی می‌رسند. قصه اطلاعات خام را شخصی می‌کند، اعتماد می‌آورد و کاری می‌کند که دیگران به آن‌چه عرضه می‌کنید اطمینان کنند.

کتاب «بهترین قصه‌گو برنده است» شما را با شگردهای موثر قصه‌گویی در کسب‌و‌کار آشنا می‌کند. این کتاب به شما نشان می‌دهد چطور با سرمایه‌گذاری روی داستان‌ سود کنید، چطور با قصه در هر موقعیتی به همکاری‌ و تعاملتان با دیگران بیفزایید و از درگیری‌ها دور بمانید. «بهترین قصه‌گو برنده است» کمک می‌کند به چشم خود ببینید چه کارهای بزرگی از این واقعیت‌های کوچک که قصه نام گرفته‌اند، بر می‌آید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *